SZKODA W WARTA SA

SZKODA W WARTA SA

WARTA, W CELU ROZWIANIA WSZELKICH WĄTPLIWOŚCI DOTYCZĄCYCH ZACHOWANIA SIĘ W SYTUACJI, GDY DOSZŁO DO WYPADKU, ZALECA WYKONANIE NASTĘPUJĄCYCH CZYNNOŚCI:

      1. ZABEZPIECZENIE MIEJSCE ZDARZENIA, USTAWIENIE TRÓJKĄTA OSTRZEGAWCZY, WŁĄCZENIE ŚWIATEŁ ALARMOWYCH

      2. GDY W WYNIKU WYPADKU KTOŚ ZOSTANIE RANNY LUB ZGINĄŁ, NALEŻY BEZZWŁOCZNIE ZADZWONIĆ PO POGOTOWIE, POLICJĘ(997 LUB 112), JEŚLI TO MOŻLIWE, UDZIELIĆ PIERWSZEJ POMOCY

      3. W CELU ZGŁOSZENIA SZKODY NALEŻY ZADZWONIĆ DO CENTRUM ALARMOWEGO WARTY (CAW)

801 311 311 Z TEL. STACJONARNEGO NA TERENIE POLSKI

+48 601 311 311  Z TEL. KOMÓRKOWEGO.

PONIEWAŻ CAW CZYNNE JEST CAŁĄ DOBĘ 7 DNI W TYGODNIU, WIĘC KAŻDA GODZINA JEST ODPOWIEDNIA DO ZGŁOSZENIA SZKODY

      4. PO WYBORZE W INTERAKTYWNYM MENU TELEFONICZNYM ODPOWIEDNIEGO RODZAJU ZGŁOSZENIA SZKODY (KOMUNIKACYJNA, MAJĄTKOWA, OSOBOWA, KORPORACYJNA) POŁĄCZY SIĘ Z TOBĄ  LIKWIDATOR SZKODY, KTÓRY PRZEDSTAWI CI POKRÓTCE TWOJĄ SYTUACJĘ, CO ROBIĆ, UMÓWI SIĘ WSTĘPNIE NA SPOTKANIE W CELU OGLĘDZIN SZKODY, W RAZIE POTRZEBY ZGŁOSI SIĘ O POMOC DLA CIEBIE DO ASSISTANCE

      5. PO OGLĘDZINACH SZKODY, LIKWIDATOR CAW WYCENI SZKODĘ I PODEJMIE DECYZJĘ LIKWIDACYJNĄ ORAZ ZAPROPONUJE CI KWOTĘ WYPŁATY, KTÓRĄ MOŻESZ ZAAKCEPTOWAĆ LUB ZGŁOSIĆ VETO I DOMAGAĆ SIĘ WYŻSZYCH SUM

      6. JEŚLI SUMA ODSZKODOWANIA CIĘ NIE ZADAWAŁA, RZECZOZNAWCA WARTY PRZYJEDZIE WE WSKAZANE MIEJSCE, DOKONA POWTÓRNYCH OGLĘDZIN, WYCENI SZKODĘ ORAZ ZAPROPONUJE KWOTĘ WYPŁATY

      7. TWOJA SZKODA MOŻE ZOSTAĆ ZLIKWIDOWANA W JEDNYM Z AUTORYZOWANYCH WARSZTATÓW WARTY

      8. W CELU UZYSKANIA WIADOMOŚCI O LIKWIDACJI TWOJEJ SZKODY, MOŻNA O DOWOLNEJ PORZE DNIA I NOCY ZADZWONIĆ DO CAW I TAKIE INFORMACJE UZYSKAĆ

INFORMACJE NIEZBĘDNE DO ZGŁOSZENIA SZKODY I UZYSKANIA ODSZKODOWANIA W WARCIE:

      1.  DANE WYMAGANE PRZY ZGŁOSZENIU SZKODY:

      – DANE Z DOKUMENTU TOŻSAMOŚCI: OSOBY ZGŁASZAJĄCEJ SZKODĘ/ WŁAŚCICIELA POJAZDU (MIENIA)/ OSOBY POSZKODOWANEJ/ OSOBY KIERUJĄCEJ POJAZDEM (IMIĘ, NAZWISKO, ADRES, PESEL)

      – NUMER POLISY

      – NUMER RACHUNKU BANKOWEGO

      2.   DANE DODATKOWE WYMAGANE PRZY ZGŁOSZENIU SZKODY KOMUNIKACYJNEJ

      – DANE Z DOWODU REJESTRACYJNEGO

      – DANE Z PRAWA JAZDY

      – NUMER TELEFONU SPRAWCY

      3.   DANE DODATKOWE WYMAGANE PRZY ZGŁOSZENIU SZKODY OSOBOWEJ

      – OKOLICZNOŚCI WYPADKU

      – DIAGNOZA LEKARSKA

      4.   DANE DODATKOWE WYMAGANE PRZY ZGŁOSZENIU SZKODY MAJĄTKOWEJ / KORPORACYJNEJ

      – REGON (NIE DOT. OSÓB FIZYCZNYCH)

      – DANE KONTAKTOWE SPRAWCY (JEŚLI TAKOWY BYŁ)

      – NUMER SPRAWY NA POLICJI, ADRES KOMENDY (DOT. KRADZIEŻY, WŁAMANIA, DEWASTACJI)

NA NASTĘPUJĄCEJ STRONIE INTERNETOWEJ ZNAJDĄ PAŃSTWO ADRESY WARSZTATÓW SAMOCHODOWYCH Z CAŁEJ POLSKI WSPÓŁPRACUJĄCE Z WARTĄ: NEWS142284.PDF

 FORMULARZ NIEZBĘDNY DO ZGŁOSZENIA SZKODY: WARTA_-_ZGLOSZENIE_SZKODY_OC.PDF

W CELU SKONTAKTOWANIA SIĘ Z CAW NALEŻY ZADZWONIĆ POD NUMER:

O 801 311 311 Z TEL. STACJONARNEGO NA TERENIE POLSKI

+48 601 311 311  Z TEL. KOMÓRKOWEGO

GDY CHCĄ PAŃSTWO SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z CAW DROGĄ INTERNETOWĄ, NALEŻY PISAĆ POD ADRES: CAW@WARTA.PL

SZKODA W MTU

SZKODA W MTU

ISTNIEJE WIELE RÓŻNYCH SPOSOBÓW ZGŁASZANIA SZKODY W MTU.

MOŻEMY ZGŁOSIĆ JĄ POPRZEZ:

– WYSŁANIE LISTU POD DRES:

MTU MOJE TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
81-731 SOPOT
UL. HESTII 1

– WYSŁANIE FAKSU POD NR 058 – 555 63 02

– WYSŁANIE WIADOMOŚCI POCZTĄ INTERNETOWĄ NA ADRES MTU@MTUSA.PL

– POPRZEZ FORMULARZE ON-LINE NA  STRONIE REPORTDAMAGE

– ZATELEFONOWANIE NA  INFOLINIIE NA NUMER :

0 801 107 108 Z TELEFONU STACJONARNEGO 

+48 58 555 62 22 Z TELEFONU KOMÓRKOWEGO

INFOLINIE CZYNNE SĄ CAŁĄ DOBĘ, WIĘC O KTÓREJKOLWIEK GODZINIE SZKODA MA MIEJSCE, MOŻEMY ZGŁOSIĆ JĄ NATYCHMIASTOWO. DZIĘKI INFOLINII MOŻNA USTALIĆ DATĘ I MIEJSCE SPOTKANIA Z JEDNYM ZE 100 LIKWIDATORÓW SZKODY NA TERENIE CAŁEJ POLSKI. MTU ZAPEWNIA STAWIENIE SIĘ EKSPERTA EPU W 48 GODZIN OD CHWILI ZGŁOSZENIA SZKODY.          W ZAKRES OBOWIĄZKÓW LIKWIDATORA SZKÓD WCHODZI SPORZĄDZENIE DOKUMENTACJI SZKODY, ZROBIENIE ZDJĘĆ USZKODZONYCH CZĘŚCI POJAZDU, WYCENĘ SZKODY..

W CELU ZGŁOSZENIA SZKODY BĘDĄ PAŃSTWO MUSIELI PODAĆ KONSULTANTOWI MOJEJ INFOLINII NASTĘPUJĄCE INFORMACJE:

1. NR POLISY OC SPRAWCY SZKODY,

2. MARKA POJAZDU,

3. NR REJESTRACYJNY POJAZDU SPRAWCY,

4. MARKA POJAZDU,

5. NR REJESTRACYJNY POJAZDU POSZKODOWANEGO,

6. DATA I MIEJSCE ZDARZENIA,

7. DANE OSOBOWE I TELEADRESOWE POSZKODOWANEGO,

8. RODZAJ USZKODZEŃ POJAZDU POSZKODOWANEGO,

9. OKOLICZNOŚCI ZDARZENIA,

10. MIEJSCE GDZIE MOGĄ ODBYĆ SIĘ OGLĘDZINY POJAZDU

 GDY TYLKO CHCEMY ZASIĘGAĆ INFORMACJI O TYM KIEDY OTRZYMAMY ODSZKODOWANIE I JAK WYSOKIE ONO BĘDZIE MOŻEMY, ZADZWONIĆ POD NUMER 0 801 107 108 Z TELEFONU STACJONARNEGO LUB +48 58 555 62 22 Z TELEFONU KOMÓRKOWEGO. WSZELKIE INFORMACJE NA TEMAT PAŃSTWA ZGŁOSZENIA UDZIELANE SĄ OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZ. 8.00 – 20.00.

SZKODA W LINK 4

SZKODA W LINK 4

LINK4 JAKO JEDNE Z NIELICZNYCH TU NA POLSKIM RYNKU ZDECYDOWAŁO SIĘ NA NIEZWYKLE OKROJONY SPOSÓB ZGŁASZANIA SZKODY PRZEZ KLIENTÓW.

GDY ZAJDZIE SYTUACJA, W WYNIKU KTÓREJ BĘDZIECIE PAŃSTWO ZMUSZENI ZGŁOSIĆ SZKODĘ, NAJLEPIEJ TO ZROBIĆ OD RAZU, Z MIEJSCA WYPADKU. W TYM CELU NALEŻY ZADZWONIĆ POD NUMER:

(022) 444 44 44  

KONSULTANT POPROSI O DANE OSOBOWE POSIADACZA POLISY W LINK4 I ZAREJESTRUJE SZKODĘ. CO NAJWAŻNIEJSZE,  DZIĘKI WYKUPIONEJ POLISIE OC W LINK4, TU DAJE PAŃSTWU BEZPŁATNIE PROGRAM POMOCY, DZIĘKI CZEMU PRZEDSTAWICIELE LINK4 DOJEŻDŻAJĄ NA MIEJSCE ZDARZENIA W CIĄGU 30 MINUT NA TERENIE CAŁEGO KRAJU. JEŚLI TYLKO ZAJDZIE TAKA POTRZEBA, LINK4 GWARANTUJE RÓWNIEŻ HOLOWANIE POJAZDU WE WSKAZANE MIEJSCE, A PRZEDSTAWICIEL OD RAZU SPORZĄDZI ODPOWIEDNIĄ DOKUMENTACJĘ, ZROBI ZDJĘCIA USZKODZEŃ POJAZDU, WSTĘPNIE OSZACUJE SZKODĘ.

SZKODA W LIBERTY DIRECT

SZKODA W LIBETY DIRECT

TOWARZYSTWO UBEZPIECZENIOWE LIBERTY DIRECT KŁADZIE OGROMNY NACISK NA SZYBKOŚĆ,  FACHOWOŚĆ W WYPŁACANIU ZADOŚĆUCZYNIEŃ Z TYTUŁU ODSZKODOWAŃ NA OSOBIE LUB MIENIU.

DZIĘKI TEMU, JEŚLI RZECZOZNAWCA JEST W POBLIŻU MIEJSCA WYPADKU, MOŻE PRZYJECHAĆ POD PODANY PRZEZ NAS ADRES I OD RAZU SPORZĄDZIĆ STOSOWNĄ DOKUMENTACJĘ, OCENIĆ SZKODĘ, SFOTOGRAFOWAĆ USZKODZENIA WYNIKŁE W WYPADKU. TO OCZYWIŚCIE ZNACZNIE SKRÓCI PROCEDURĘ LIKWIDACJI SZKODY A CO ZA TYM IDZIE, SZYBCIEJ OTRZYMAMY ODSZKODOWANIE.

W CELU ZGŁOSZENIA SZKODY NALEŻY ZADZWONIĆ POD NUMER:

0 22 589 95 21

JEŚLI Z PRZYCZYN OD NAS NIEZALEŻNYCH NIE MOŻEMY OD RAZU ZGŁOSIĆ SZKODY, MAMY NA TO 3 DNI OD MOMENTU WYPADKU. GDY W GRĘ WCHODZI KRADZIEŻ POJAZDU, LIBERTY DIRECT DAJE NAM 24 GODZINY NA  ZGŁOSZENIE KRADZIEŻY OD CHWILI STWIERDZENIA SZKODY. W WIĘKSZOŚCI OWU (OGÓLNYCH WARUNKACH UMOWY) LIBERTY DIRECT WRĘCZ ZASTRZEGA SOBIE, ŻE ZNACZNE PRZEKROCZENIE WYŻEJ PODANEGO LIMITU CZASOWEGO, ZARÓWNO W PRZYPADKU KRADZIEŻY JAK I STRAT W MIENIU, MOŻE SPOWODOWAĆ ODMOWĘ WYPŁATY ODSZKODOWANIA PRZEZ UBEZPIECZYCIELA.

PRZY ZGŁASZANIU SZKODY PRZEZ TELEFON, BĘDZIEMY POPROSZENI O PODANIE NASTĘPUJĄCYCH INFORMACJI:

      – NUMER POLISY OC SPRAWCY SZKODY, NUMER REJESTRACYJNY POJAZDU ORAZ JEGO MARKĘ

      – NUMER POLISY AC (GDY SKŁADAMY ROSZCZENIE O ODSZKODOWANIE Z TYTUŁU AUTOCASCO)

      – NUMER REJESTRACYJNY ORAZ MARKĘ POJAZDU OSOBY POSZKODOWANEJ

      – DATĘ, MIEJSCE ORAZ PRZEBIEG ZDARZENIA

      – ADRES JEDNOSTKI POLICJI, KTÓRA PRZYJECHAŁA NA MIEJSCE ZDARZENIA

      – DANE OSOBOWE, ADRES ZAMIESZKANIA, NR TELEFONU, EWENTUALNIE  E-MAIL OSOBY POSZKODOWANEJ

      – USZKODZENIA W POJEŹDZIE WYNIKŁE W WYPADKU

DO 24 GODZIN OD MOMENTU ZGŁOSZENIA SZKODY, RZECZOZNAWCA – LIKWIDATOR SZKODY SKONTAKTUJE SIĘ Z NAMI (JEŚLI NIE ZOSTAŁ WEZWANY OD RAZU NA MIEJSCE ZDARZENIA) W CELU OGLĘDZIN POJAZDU, OCENY SZKODY ORAZ SFOTOGRAFOWANIA USZKODZEŃ. DOSTARCZY NAM RÓWNIEŻ ODPOWIEDNI DRUK, DZIĘKI KTÓREMU ZGŁOSZENIE SZKODY BĘDZIE MIAŁO MOC PRAWNĄ. JEŚLI CHCEMY ZAOSZCZĘDZIĆ NA CZASIE, MOŻEMY WYDRUKOWAĆ TEN DOKUMENT ZA POMOCĄ PONIŻSZEGO LINKU I UZUPEŁNIĆ GO PRZED PRZYBYCIEM RZECZOZNAWCY:

LIBERTY_DIRECT_FORMULARZ_SZKODY_20071010.PDF

W TRAKCIE SPOTKANIA Z LIKWIDATOREM SZKODY, BĘDĄ NAM POTRZEBNE NASTĘPUJĄCE DANE ORAZ DOKUMENTY:

W PRZYPADKU ZGŁOSZENIA SZKODY Z TYTUŁU UBEZPIECZENIA AC:

      – NUMER POLISY AUTOCASCO (AC)

      – NUMER REJESTRACYJNY ORAZ MARKA POJAZDU WINOWAJCY

      – NUMER REJESTRACYJNY ORAZ MARKA POJAZDU OSOBY POSZKODOWANEJ

      – DATA, MIEJSCE ORAZ OPIS ZDARZENIA

      – DANE ADRESOWE JEDNOSTKI POLICJI, KTÓRĄ WEZWANO NA MIEJSCE ZDARZENIA

      – DANE OSOBOWE I TELEADRESOWE OSOBY POSZKODOWANEJ

      – OPIS SZKODY POWSTAŁEJ W EFEKCIE WYPADKU

JEŚLI POJAZD ZOSTAŁ SKRADZIONY, MAMY OBOWIĄZEK ZDAĆ KOMPLET KLUCZYKÓW I STEROWNIKI SŁUŻĄCE DO OTWARCIA LUB URUCHOMIENIA POJAZDU ORAZ URZĄDZEŃ ZABEZPIECZAJĄCYCH POJAZD PRZED KRADZIEŻĄ, OKREŚLONYCH W OWU (OGÓLNYCH WARUNKACH UMOWY)

W PRZYPADKU SZKODY Z TYTUŁU OC I DOSZŁO DO USZKODZENIA MIENIA:

      – NUMER POLISY OC

      – DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY TOŻSAMOŚĆ OSOBY ZGŁASZAJĄCEJ SZKODĘ

      – PRAWO JAZDY

      – DOWÓD REJESTRACYJNY POJAZDU. JEŚLI DOWÓD ZATRZYMAŁA NAM POLICJA, POWINNIŚMY DONIEŚĆ ZAŚWIADCZENIE POTWIERDZAJĄCE JEGO ZATRZYMANIE

      – INNE DOKUMENTY POJAZDU, NP. KARTA POJAZDU

      – DOKUMENTY UZYSKANE NA MIEJSCU ZDARZENIA

      – OŚWIADCZENIE SPRAWCY WYPADKU

W PRZYPADKU SZKODY Z TYTUŁU OC I MIAŁA MIEJSCE SZKODA NA OSOBIE:

      – NUMER POLISY OC SPRAWCY WYPADKU

      – NUMER REJESTRACYJNY ORAZ MARKA POJAZDU SPRAWCY

      – DATA I MIEJSCE ZDARZENIA

      – DANE OSOBOWE I TELEADRESOWE POSZKODOWANEGO RAZ ZESTAWIENIE URAZÓW POWSTAŁYCH W WYPADKU

      – DOKŁADNY OPIS ZDARZENIA

      – MIEJSCE UDZIELENIA PIERWSZEJ POMOCY OFIAROM WYPADKU ORAZ OPIS I ADRESY PLACÓWEK, W KTÓRYCH KONTYNUOWANO LECZENIE\

DOKŁADNĄ WYCENĘ SZKODY RZECZOZNAWCA PRZEDSTAWI NAM DO 3 DNI OD OGLĘDZIN POJAZDU. TO OD NAS ZALEŻY, CZY ZDECYDUJEMY SIĘ NA WYPŁATĘ ODSZKODOWANIA DO RĘKI, CZY PIENIĄDZE MAJĄ WPŁYNĄĆ AUTOMATYCZNIE DO WARSZTATU (WYBIERANEGO PRZEZ NAS), GDZIE NASZ POJAZD JEST NAPRAWIANY.

SZKODA W INTER RISK

SZKODA W INTER RISK

INTER RISK, BY UŁATWIĆ ZGŁOSZENIE SZKODY SWOIM KLIENTOM, POSTANOWIŁO, ŻE SZKODĘ BĘDZIEMY MOGLI ZGŁASZAĆ NIE TYLKO DROGĄ TELEFONICZNĄ CZY OSOBIŚCIE ALE I DROGA MAILOWĄ.

W CELU ZGŁOSZENIA SZKODY OBJĘTEJ PRZEZ OWU (OGÓLNE WARUNKI UMOWY), INTER RISKPROPONUJE NAM ZGŁOSZENIE SIĘ DO NAJBLIŻSZEJ PLACÓWKI NA TERENIE CAŁEJ POLSKI. OTO MAPA PLACÓWEK:

NASZE_ODDZIAŁY

 MOGĄ PAŃSTWO RÓWNIEŻ ZGŁOSIĆ SZKODĘ NIE WYCHODZĄ Z DOMU. W TYM CELU NALEŻY WEJŚĆ NA NASTĘPUJĄCĄ STRONĘ:

FORMULARZ_ZGŁOSZENIA

WYSTARCZY, ŻE WYPEŁNIĄ PAŃSTWO FORMULARZ, PRZEŚLĄ GO I ZOSTAJE JUŻ TYLKO CZEKANIE NA ZGŁOSZENIE SIĘ KONSULTANTA Z INTER RISK

PYTANIA? WĄTPLIWOŚCI? CHCĄ PAŃSTWO DOWIEDZIEĆ SIĘ CZEGOŚ WIĘCEJ ODNOŚNIE LIKWIDACJI SZKÓD LUB CEN UBEZPIECZEŃ?W TYM CELU NALEŻY KLIKNĄĆ NA PONIŻSZY LINK, NAPISAĆ WIADOMOŚĆ DO AGENTÓW UBEZPIECZENIOWYCH I OCZEKIWAĆ NA RYCHŁY TELEFON OD JEDNEGO Z NICH.

SKONTAKTUJ_SIE

JEŚLI JESTEŚ KLIENTEM INTER RISK I POSIADASZ WYKUPIONĄ DODATKOWĄ OPCJĘ ASSISTANCE,  MOŻESZ RÓWNIEŻ ZGŁOSIĆ SZKODĘ TELEFONICZNIE. LINIA TA CZYNNA JEST CAŁĄ DOBĘ:

+48 022 570 47 31

POTRZEBNE FORMULARZE DO ZGŁOSZENIA SZKODY:

ZAWIADOMIENIE_O_SZKODZIE_OC_.PDF

ZAWIADOMIENIE_O SZKODZIE_AC.PDF

OŚWIADCZENIE_SPRAWCY2009.PDF

SZKODA W HDI

SZKODA W HDI

W HDI SZKODY Z TYTUŁU NNW, AC, OC NALEŻY ZGŁASZAĆ OSOBIŚCIE. PONIŻEJ PODANO DOKUMENTY NIEZBĘDNE DO ZGŁOSZENIA SZKÓD Z TYTUŁU NNW, OC, AC:

W CELU ZGŁOSZENIA SZKODY Z TYTUŁU NNW NALEŻY MIEĆ NASTĘPUJĄCE INFORMACJE ORAZ DOKUMENTY:

      – DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY NASZĄ TOŻSAMOŚĆ

      – POTWIERDZENIE ZAJŚCIA ZDARZENIE NP. OŚWIADCZENIE POLICJI, STRAŻY POŻARNEJ, PRZEWOŹNIKA, ŚWIADKÓW, ZAKŁADU PRACY

      – ZAŚWIADCZENIE LEKARSKIE O NASZEJ NIEDYSPOZYCJI W WYNIKU WYPADKU, PRZEBIEG CHOROBY, BADANIA LEKARSKIE, WSZELKIE PRZEŚWIETLENIA POTRZEBNE DO ZDIAGNOZOWANIA CHOROBY ORAZ WSZELKIE WYNIKI ANALIZ MEDYCZNYCH

      – ZAŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE UDZIELENIA PIERWSZEJ POMOCY LEKARSKIEJ

      – ZAŚWIADCZENIE POTWIERDZAJĄCE POBYT W SZPITALU

      – ZAŚWIADCZENIE LEKARSKIE OKREŚLAJĄCE CZAS NIEZDOLNOŚCI DO PRACY/NAUKI

      – ZAŚWIADCZENIE O ZAKOŃCZENIU LECZENIA I REHABILITACJI

      – FAKTURĘ ZA KOSZTY LECZENIA, REHABILITACJI, ZAKUPU PROTEZ, ORTEZ, BALKONIKÓW I INNYCH MEDYKAMENTÓW NIEZBĘDNYCH DO FUNKCJONOWANIA

      – WSZELKIE DOKUMENTY DOTYCZĄCE WYPADKU, NP.: DODATKOWE WYJAŚNIENIA/OŚWIADCZENIA, DOKUMENT UPOWAŻNIAJĄCY DO KIEROWANIA DANYM POJAZDEM GDY ZAJDZIE TAKA POTRZEBA

GDY STWIERDZIMY SZKODĘ MAMY 6 MIESIĘCY NA JEJ ZGŁOSZENIE, JEDNAKŻE HDI ASEKURACJA NALEGA NA NATYCHMIASTOWE JEJ ZGŁOSZENIE. JEŚLI OFIARA WYPADKU ZMARŁA NALEŻY, SKŁADAJĄC PODANIE O ODSZKODOWANIE Z TYTUŁU NNW, PRZEDŁOŻYĆ RÓWNIEŻ AKT ZGONU.

JEŚLI CHODZI O ZGŁOSZENIE SZKODY Z TYTUŁU OC (GDY SPRAWCA JEST UBEZPIECZONY W HDI ASEKURACJA)POWINNIŚMY MIEĆ ZE SOBĄ:

      – DOWÓD REJESTRACYJNY POJAZDU

      – DOWÓD OSOBISTY LUB INNY POTWIERDZAJĄCY TOŻSAMOŚĆ POSZKODOWANEGO LUB ZGŁASZAJĄCEGO SZKODĘ ORAZ PRAWO JAZDY KIERUJĄCEGO POJAZDEM POSZKODOWANEGO

      – POLISĘ OC POSZKODOWANEGO

      – DANE OSOBOWE I ZAŚWIADCZENIE SPRAWCY WYPADKU SPORZĄDZONE NA MIEJSCU ZDARZENIA

GDY ZGŁASZAMY SZKODĘ Z TYTUŁU AC I JESTEŚMY UBEZPIECZENI W HDI ASEKURACJA POWINNIŚMY POSIADAĆ:

      – DOWÓD REJESTRACYJNY NASZEGO POJAZDU

      – DOWÓD OSOBISTY LUB INNY DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY NASZA TOŻSAMOŚĆ

      – POLISĘ AUTO CASCO ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ

      – PRAWO JAZDY OSOBY KIERUJĄCEJ W CHWILI ZDARZENIA SAMOCHODEM UBEZPIECZONEGO

      – OŚWIADCZENIE SPRAWCY WYPADKU

      – DOKUMENTY POCHODZENIA POJAZDU. TYCZY SIĘ TO JEDNAK TYCH KLIENTÓW, KTÓRZY DO CHWILI UBEZPIECZENIA W HDI ASEKURACJA POSIADALI POJAZD KRÓCEJ NIŻ 3 LATA

WSZELKIE DRUKI DO POBRANIA  ZNAJDĄ PAŃSTWO NA STRONIE:

HDI-ASEKURACJA.PL/18676

ADRESY SIEDZIB CENTRÓW LIKWIDACJI SZKÓD HDI ASEKURACJA ZNAJDĄ PAŃSTWO NA WIRTUALNEJ

MAPCE:

HDI-ASEKURACJA.PL/21877

WYSTARCZY KLIKNĄĆ NA MAPCE NA DOWOLNE MIASTO ZAZNACZONE ZIELONĄ KROPKĄ, ABY OTRZYMAĆ DOKŁADNE DANE ADRESOWE DANEJ SIEDZIBY TOWARZYSTWA UBEZPIECZENIOWEGO, NUMER TELEFONU ORAZ GODZINY OTWARCIA. DODATKOWO WPISUJĄC W PODANE POLE MIEJSCE NASZEGO AKTUALNEGO POBYTU MOŻEMY UZYSKAĆ DOKŁADNĄ DROGĘ DOJAZDOWĄ DO INTERESUJĄCEJ NAS AGENCJI UBEZPIECZENIOWEJ.

W CELU ZACZERPNIĘCIA DODATKOWYCH INFORMACJI NA TEMAT ZGŁASZANIA SZKÓD, NALEŻY SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z KONSULTANTAMI INFOLINII HDI ASEKURACJA DLA KLIENTÓW POD NUMERAMI TELEFONÓW:

0 801 384 500 DLA TELEFONÓW STACJONARNYCH

+48 48 340 00 14 DLA TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH

INFOLINIE TE CZYNNE SĄ PRZEZ PIĘĆ DNI W TYGODNIU, OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU  W GODZINACH OD 8:00 DO 17:00.

Jak zmienić ubezpieczyciela

JAK SZYBKO I ŁATWO ZMIENIĆ UBEZPIECZYCIELA

CHCESZ WYKUPIĆ POLISĘ OC W INNYM TOWARZYSTWIE NIŻ DOTYCHCZASOWE? MASZ CZAS DO PRZEDOSTATNIEGO DNIA OKRESU, KTÓRY OBEJMUJE OBECNA POLISĘ.

 

BRAK WYPOWIEDZENIA W ODPOWIEDNIM TERMINIE, SKUTKUJE PRZEDŁUŻENIEM POLISY NA KOLEJNE 12 MIESIĘCY. SPÓŹNIALSKICH CZEKA NIEMIŁA NIESPODZIANKA: NAJPRAWDOPODOBNIEJ BĘDĄ PŁACIĆ DWIE SKŁADKI.

UMOWĘ UBEZPIECZENIA TRZEBA WYPOWIEDZIEĆ NIE PÓŹNIEJ NIŻ NA JEDEN DZIEŃ PRZED KOŃCEM AKTUALNEGO OKRESU UBEZPIECZENIA OC. NIE WYSTARCZY ZADZWONIĆ DO UBEZPIECZYCIELA. TRZEBA TO ZROBIĆ NA PIŚMIE I NAJLEPIEJ OSOBIŚCIE, BO WTEDY OD RAZU DOSTANIEMY POTWIERDZENIE ZŁOŻENIA WYPOWIEDZENIA, A WIĘC NIEZBITY DOWÓD, ŻE SIĘ NIE SPÓŹNILIŚMY

JEŻELI WŁAŚCICIEL SPÓŹNI SIĘ Z WYPOWIEDZENIEM, TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ MA PRAWO PRZYJĄĆ, ŻE UMOWA  JEST Z NIM KONTYNUOWANA I WYDŁUŻY JĄ NA KOLEJNE 12 MIESIĘCY. JEŚLI W MIĘDZYCZASIE WŁAŚCICIEL AUTA PODPISZE UMOWĘ UBEZPIECZENIA OC Z INNYM TOWARZYSTWEM, WTEDY OBAJ UBEZPIECZYCIELE ZAŻĄDAJĄ ZAPŁACENIA SKŁADKI I ODSETEK ZA EWENTUALNĄ ZWŁOKĘ

 

NATOMIAST NABYWCA UŻYWANEGO SAMOCHODU  PRZEJMUJĄCY  POLISĘ OC OD POPRZEDNIEGO WŁAŚCICIELA, JEŚLI  NIE MA OCHOTY UBEZPIECZAĆ SIĘ TAM, GDZIE JEGO POPRZEDNIK, MOŻE WYPOWIEDZIEĆ UMOWĘ WYBIERAJĄC JEDEN Z DWÓCH TERMINÓW:

– PRZED UPŁYWEM 30. DNI OD DATY ZAKUPU SAMOCHODU ALBO

– NAJPÓŹNIEJ NA JEDEN DZIEŃ PRZED UPŁYWEM DOTYCHCZASOWEGO OKRESU UBEZPIECZENIA (WARTO ZAŻĄDAĆ SKALKULOWANIA POLISY NA NOWO)

post

SZKODA W ALIANZ DIRECT

SZKODA W ALIANZ DIRECT

ZGŁOSZENIE SZKODY W ALLIANZ DIRECT MOŻE ODBYĆ SIĘ W DWOJAKI SPOSÓB.

PIERWSZYM Z NICH JEST SKONTAKTOWANIE SIĘ Z CALL CENTER DZWONIĄC POD NUMER:

      0 801 10 20 30 – DLA TELEFONÓW STACJONARNYCH

      +48 22 567 12 02 – DLA TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH ORAZ DZWONIĄC Z ZAGRANICY

      BĘDĄ PAŃSTWO MUSIELI PODAĆ KONSULTANTOWI ALLIANZ NASTĘPUJĄCE DANE:

    – NR POLISY AUTOCASCO,

    – DATĘ I MIEJSCE ZDARZENIA,

    – DANE OSOBOWE I TELEADRESOWE OSOBY UBEZPIECZONEJ,

    – NR REJESTRACYJNY POJAZDU,

    – RODZAJ USZKODZEŃ POJAZDU,

    – OKOLICZNOŚCI ZDARZENIA,

    – DANE ADRESOWE JEDNOSTKI POLICJI INTERWENIUJĄCEJ NA MIEJSCU ZDARZENIA (O ILE POLICJA BYŁA POWIADOMIONA O ZDARZENIU),

    – MIEJSCE, GDZIE MOGĄ ODBYĆ SIĘ OGLĘDZINY POJAZDU (MIEJSCE I CZAS OGLĘDZIN POJAZDU ZOSTANIE POTWIERDZONE PRZEZ MOBILNEGO RZECZOZNAWCĘ, KTÓRY SKONTAKTUJE SIĘ W CIĄGU DWÓCH DNI OD ZAREJESTROWANIA SZKODY PRZEZ KONSULTANTA INFOLINII ALLIANZ).

CALL CENTER JEST CZYNNE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH 8.00–20.00 ORAZ W SOBOTY W GODZINACH 9.00–15.00. GDY ZDECYDUJĄ SIĘ PAŃSTWO NA ZGŁOSZENIE SZKODY W INNYCH GODZINACH NIŻ WYŻEJ WYMIENIONE, WYSTARCZY ZOSTAWIĆ WIADOMOŚĆ O ZAISTNIAŁEJ SYTUACJI NA AUTOMATYCZNEJ SEKRETARCE CALL CENTER,  A KONSULTANCI SĄ ZOBOWIĄZANI ODDZWONIĆ DO PAŃSTWA W NASTĘPNY DZIEŃ ROBOCZY. POINFORMUJĄ ONI PAŃSTWA O PROCEDURACH ZWIĄZANYCH Z LIKWIDACJĄ SZKÓD, PODADZĄ INFORMACJE DOTYCZĄCE JAKIE DOKUMENTY MUSZĄ PAŃSTWO ZEBRAĆ ORAZ WYŚLĄ SMS-A Z NUMEREM IDENTYFIKACYJNYM TEJ SZKODY. NA ADRES MAILOWY DOSTANĄ PAŃSTWO FORMULARZ, KTÓRY NALEŻY WYPEŁNIĆ DO CZASU PRZYJAZDU RZECZOZNAWCY Z TOWARZYSTWA UBEZPIECZENIOWEGO ALLIANZ.

SZKODĘ RÓWNIEŻ MOŻNA ZGŁOSIĆ OSOBIŚCIE. PONIŻEJ ZNAJDUJĄ SIĘ ADRESY CENTRÓW LIKWIDACJI SZKÓD I OCENY RYZYKA (CLSIR), DO KTÓRYCH NALEŻY SIĘ UDAĆ W CELU ZGŁOSZENIA SZKODY:

   – CLSIOR WARSZAWA, UL. OSTROBRAMSKA 86, 04-163

   – CLSIOR GDAŃSK, UL. GRUNWALDZKA 413, 80-309

   – CLSIOR POZNAŃ, UL. WOLSZTYŃSKA 5, 60-361

   – CLSIOR KATOWICE, UL. MURCKOWSKA 18A/1, 40-265

NALEŻY ZABRAĆ ZE SOBĄ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:

   – DOWÓD REJESTRACYJNY,

   – KARTĘ POJAZDU,

   – PRAWO JAZDY KIERUJĄCEGO POJAZDEM W CHWILI SZKODY,

   – DOWÓD OSOBISTY LUB INNY DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY TOŻSAMOŚĆ,

   – OŚWIADCZENIE SPRAWCY SZKODY LUB DANE DOTYCZĄCE SPRAWCY ORAZ JEGO POLISY OC   (W PRZYPADKU SZKÓD ZGŁASZANYCH W RAMACH UBEZPIECZENIA OC SPRAWCY),

   – POLISĘ AC (DLA SZKÓD ZGŁASZANYCH Z TEGO UBEZPIECZENIA),

   – KOMPLET KLUCZYKÓW, PILOTÓW SŁUŻĄCYCH DO OTWARCIA LUB URUCHOMIENIA POJAZDU   ORAZ URUCHOMIENIA URZĄDZEŃ ZABEZPIECZAJĄCYCH POJAZD PRZED KRADZIEŻĄ (W   PRZYPADKU SZKÓD POLEGAJĄCYCH NA KRADZIEŻY POJAZDU).

OD MOMENTU ZGŁOSZENIA SZKODY RZECZOZNAWCA MA DWA DNI NA SKONTAKTOWANIE SIĘ Z PAŃSTWEM W CELU USTALENIA MIEJSCA SPOTKANIA NAJBARDZIEJ DOGODNEGO DLA OBU STRON, ABY MÓC OSZACOWAĆ SZKODY, ZROBIĆ ZDJĘCIA USZKODZEŃ, SPORZĄDZIĆ STOSOWNE DOKUMENTY.

post

SZKODA W TU COMPENSA

SKODA W TU COMPENSA

ZGŁOSIĆ SZKODĘ W TOWARZYSTWIE UBEZPIECZENIOWYM COMPENSA NALEŻY NIEZWŁOCZNIE PO JEJ STWIERDZENIU. COMPENSA UDOSTĘPNIA SWYM KLIENTOM KILKA SPOSOBÓW ZGŁASZANIA SZKÓD.

ZGŁOSIĆ SZKODĘ Z TYTUŁU OC, AC, NNW MOŻEMY NA STRONIE : HTTP://SZKODY.COMPENSA.PL/  ZNAJDZIECIE SIĘ PAŃSTWO W INTERNETOWYM CENTRUM REJESTRACJI SZKÓD T.U. COMPENSA S.A. TERAZ BEZPROBLEMOWO MOŻNA WYBRAĆ RODZAJ SZKODY ZAISTNIAŁEJ PODCZAS ZDARZENIA I Z JAKIEGO TYTUŁU BĘDZIE SIĘ DOMAGAĆ ODSZKODOWANIA.

W INTERNETOWYM CENTRUM REJESTRACJI SZKÓD T.U. COMPENSA S.A. MOGĄ PAŃSTWO ZGŁOSIĆ :

       – SZKODĘ KOMUNIKACYJNĄ Z TYTUŁU OC LUB AC

       – SZKODĘ NA OSOBIE Z UBEZPIECZENIA OC

       – SZKODĘ Z UBEZPIECZENIA MAJĄTKOWEGO

       – SZKODĘ, KTÓRA POWSTAŁA W WYNIKU CZĘŚCIOWEJ LUB CAŁKOWITEJ KRADZIEŻY POJAZDU,   CZYLI Z TYTUŁU AC

      – SZKODĘ Z UBEZPIECZENIA NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW (NNW)

      – SZKODĘ Z UBEZPIECZENIA OCHRONY PRAWNEJ

      – SZKODĘ Z UBEZPIECZENIA ZDROWOTNEGO COMPENSA ZDROWIE

NIEZBĘDNYMI DOKUMENTAMI DO ZGŁOSZENIA SZKODY KOMUNIKACYJNEJ SĄ:

      1. PRAWO JAZDY WŁAŚCICIELA USZKODZONEGO POJAZDU

      2. DOWÓD REJESTRACYJNY USZKODZONEGO POJAZDU

      3. OŚWIADCZENIE OSOBY ODPOWIEDZIALNEJ ZA DANE ZDARZENIE JEŚLI SZKODA BĘDZIE ZGŁASZANA Z TYTUŁU OC SPRAWCY

CENTRALNA REJESTRACJA SZKÓD

JEŚLI WOLĄ PAŃSTWO BEZPOŚREDNIO SKONSULTOWAĆ SIĘ Z AGENTEM UBEZPIECZENIOWYM COMPENSY, LUB MAJĄ PAŃSTWO JAKIEKOLWIEK WĄTPLIWOŚCI ODNOŚNIE WYPEŁNIANIA FORMULARZA, MOŻNA SKORZYSTAĆ Z  INFOLINII T.U. COMPENSA, KTÓRA CZYNNA JEST CAŁĄ DOBĘ. WYSTARCZY, ŻE ZADZWONIMY POD JEDEN Z PONIŻSZYCH NUMERÓW:

      0801 120 000 

      (022) 501 61 00

KONSULTANT PODA, JAKIE DOKUMENTY BĘDĄ NIEZBĘDNE DO WYPŁATY ODSZKODOWANIA, ZAPYTA O PAŃSTWA DANE OSOBOWE, NR POLISY, RODZAJ SZKODY, O OPIS ZDARZENIA ORAZ WSTĘPNIE UMÓWI NA SPOTKANIE Z RZECZOZNAWCĄ W CELU OGLĘDZIN I WYCENIENIA SZKODY.

ODPOWIEDNIE FORMULARZE DO ZGŁOSZENIA SZKODY ZNAJDĄ PAŃSTWO NA TRONIE INTERNETOWEJ:HTTP://WWW.COMPENSA.PL/ZGŁOSZENIESZKODY/TABID/138/DEFAULT.ASPX WYSTARCZY FORMULARZE WYDRUKOWAĆ, WYPEŁNIĆ I PRZESŁAĆ NA ADRES CENTRALNEJ REJESTRACJI SZKÓD COMPENSY.