SZKODA W WARTA SA

WARTA, W CELU ROZWIANIA WSZELKICH WĄTPLIWOŚCI DOTYCZĄCYCH ZACHOWANIA SIĘ W SYTUACJI, GDY DOSZŁO DO WYPADKU, ZALECA WYKONANIE NASTĘPUJĄCYCH CZYNNOŚCI:

      1. ZABEZPIECZENIE MIEJSCE ZDARZENIA, USTAWIENIE TRÓJKĄTA OSTRZEGAWCZY, WŁĄCZENIE ŚWIATEŁ ALARMOWYCH

      2. GDY W WYNIKU WYPADKU KTOŚ ZOSTANIE RANNY LUB ZGINĄŁ, NALEŻY BEZZWŁOCZNIE ZADZWONIĆ PO POGOTOWIE, POLICJĘ(997 LUB 112), JEŚLI TO MOŻLIWE, UDZIELIĆ PIERWSZEJ POMOCY

      3. W CELU ZGŁOSZENIA SZKODY NALEŻY ZADZWONIĆ DO CENTRUM ALARMOWEGO WARTY (CAW)

801 311 311 Z TEL. STACJONARNEGO NA TERENIE POLSKI

+48 601 311 311  Z TEL. KOMÓRKOWEGO.

PONIEWAŻ CAW CZYNNE JEST CAŁĄ DOBĘ 7 DNI W TYGODNIU, WIĘC KAŻDA GODZINA JEST ODPOWIEDNIA DO ZGŁOSZENIA SZKODY

      4. PO WYBORZE W INTERAKTYWNYM MENU TELEFONICZNYM ODPOWIEDNIEGO RODZAJU ZGŁOSZENIA SZKODY (KOMUNIKACYJNA, MAJĄTKOWA, OSOBOWA, KORPORACYJNA) POŁĄCZY SIĘ Z TOBĄ  LIKWIDATOR SZKODY, KTÓRY PRZEDSTAWI CI POKRÓTCE TWOJĄ SYTUACJĘ, CO ROBIĆ, UMÓWI SIĘ WSTĘPNIE NA SPOTKANIE W CELU OGLĘDZIN SZKODY, W RAZIE POTRZEBY ZGŁOSI SIĘ O POMOC DLA CIEBIE DO ASSISTANCE

      5. PO OGLĘDZINACH SZKODY, LIKWIDATOR CAW WYCENI SZKODĘ I PODEJMIE DECYZJĘ LIKWIDACYJNĄ ORAZ ZAPROPONUJE CI KWOTĘ WYPŁATY, KTÓRĄ MOŻESZ ZAAKCEPTOWAĆ LUB ZGŁOSIĆ VETO I DOMAGAĆ SIĘ WYŻSZYCH SUM

      6. JEŚLI SUMA ODSZKODOWANIA CIĘ NIE ZADAWAŁA, RZECZOZNAWCA WARTY PRZYJEDZIE WE WSKAZANE MIEJSCE, DOKONA POWTÓRNYCH OGLĘDZIN, WYCENI SZKODĘ ORAZ ZAPROPONUJE KWOTĘ WYPŁATY

      7. TWOJA SZKODA MOŻE ZOSTAĆ ZLIKWIDOWANA W JEDNYM Z AUTORYZOWANYCH WARSZTATÓW WARTY

      8. W CELU UZYSKANIA WIADOMOŚCI O LIKWIDACJI TWOJEJ SZKODY, MOŻNA O DOWOLNEJ PORZE DNIA I NOCY ZADZWONIĆ DO CAW I TAKIE INFORMACJE UZYSKAĆ

INFORMACJE NIEZBĘDNE DO ZGŁOSZENIA SZKODY I UZYSKANIA ODSZKODOWANIA W WARCIE:

      1.  DANE WYMAGANE PRZY ZGŁOSZENIU SZKODY:

      – DANE Z DOKUMENTU TOŻSAMOŚCI: OSOBY ZGŁASZAJĄCEJ SZKODĘ/ WŁAŚCICIELA POJAZDU (MIENIA)/ OSOBY POSZKODOWANEJ/ OSOBY KIERUJĄCEJ POJAZDEM (IMIĘ, NAZWISKO, ADRES, PESEL)

      – NUMER POLISY

      – NUMER RACHUNKU BANKOWEGO

      2.   DANE DODATKOWE WYMAGANE PRZY ZGŁOSZENIU SZKODY KOMUNIKACYJNEJ

      – DANE Z DOWODU REJESTRACYJNEGO

      – DANE Z PRAWA JAZDY

      – NUMER TELEFONU SPRAWCY

      3.   DANE DODATKOWE WYMAGANE PRZY ZGŁOSZENIU SZKODY OSOBOWEJ

      – OKOLICZNOŚCI WYPADKU

      – DIAGNOZA LEKARSKA

      4.   DANE DODATKOWE WYMAGANE PRZY ZGŁOSZENIU SZKODY MAJĄTKOWEJ / KORPORACYJNEJ

      – REGON (NIE DOT. OSÓB FIZYCZNYCH)

      – DANE KONTAKTOWE SPRAWCY (JEŚLI TAKOWY BYŁ)

      – NUMER SPRAWY NA POLICJI, ADRES KOMENDY (DOT. KRADZIEŻY, WŁAMANIA, DEWASTACJI)

NA NASTĘPUJĄCEJ STRONIE INTERNETOWEJ ZNAJDĄ PAŃSTWO ADRESY WARSZTATÓW SAMOCHODOWYCH Z CAŁEJ POLSKI WSPÓŁPRACUJĄCE Z WARTĄ: NEWS142284.PDF

 FORMULARZ NIEZBĘDNY DO ZGŁOSZENIA SZKODY: WARTA_-_ZGLOSZENIE_SZKODY_OC.PDF

W CELU SKONTAKTOWANIA SIĘ Z CAW NALEŻY ZADZWONIĆ POD NUMER:

O 801 311 311 Z TEL. STACJONARNEGO NA TERENIE POLSKI

+48 601 311 311  Z TEL. KOMÓRKOWEGO

GDY CHCĄ PAŃSTWO SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z CAW DROGĄ INTERNETOWĄ, NALEŻY PISAĆ POD ADRES: CAW@WARTA.PL